Hanoi family homestay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van familie Woude - WaarBenJij.nu Hanoi family homestay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van familie Woude - WaarBenJij.nu

Hanoi family homestay

Blijf op de hoogte en volg familie

11 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Vanochtend een vroege start, we liepen al om 04.15 uur richting het vliegveld, voor de vlucht naar Hanoi van 06.15 uur. Wel even weer wennen aan de drukte man oh man wat rijden ze hier toch als idioten...en zo ontzettend veel scooters, links/rechts tegen het verkeer in het kan allemaal. Volledig volgebouwd met alles wat maar op de scooter past, kwamen net eentje tegen die denk ik diaree heeft ....voor een jaar toiletpapier achterop. We verblijven echt bij een fantastische homestay....wat een lieve mensen! Niets is teveel, bij aankomst enthousiast ontvangen, meteen werd een ontbijtje klaargemaakt echt heerlijk, dunne pannenkoekjes met banaan erin, stokbroodje ei, meloen, koffie, ijsthee echt verrukkelijk! Daarna dikke uur een enorme stortregen. De bureen van de homestay zijn aan het verbouwen en doordat er zoveel overlast is van het geboor heeft Huong besloten de touristen ergens anders te laten slapen ....we overnachten nu in een "gewoon" hotel the rising dragon.... ' s avonds wel met de familie aan tafel voor avonddish, Huong had zeer uitgebreid voor ons en nog een gezin gekookt, echt fantastisch, zullen wat foto's plaatsen.