Siem Reap, heerlijke gezellige stad - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van familie Woude - WaarBenJij.nu Siem Reap, heerlijke gezellige stad - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van familie Woude - WaarBenJij.nu

Siem Reap, heerlijke gezellige stad

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juli 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na een vlucht van nog geen 40 minuten (incl opstijgen, landen) gearriveerd in Siem Reap. Opgepikt bij het vliegveld door tuk tuk van het hotel waar we de komende 5 nachten zullen verblijven. Even wat langer dan de ander onderkomens, want hier is zoooo veel te zien (tempels Angkor) en af en toe ff nix bij het zwembad is ook wel lekker! Dus gisteren ook niets ondernomen, anders dan even lekker op de bedjes bij het zwembad geluierd en met tuk tuk de stad in. Wat een gezelligheid, het bruist daar en is er niet "lawaaierig" druk maar tja moeilijk te omschrijven, gemoedelijk druk...de kids voelen de vibe ook meteen en zijn helemaal in hun sas! Pubstreet meteen favoriet bij Jens ha ha ik snap het wel!!! Veel marktjes, lokale stalletjes heerlijk. Al rond wandelend spontaan een massage geboekt, Jens en Tess met de voeten in een bad met knabbelvisjes en tot slot allemaal nog een voetmassage...heerlijk en het regende toch, dus je moet wat ha ha ha. Vanochtend vroeg asn het ontbijt want om 7.15 uur werden we al opghaald voor onze 1e dag ronde tempels in Agkor, oa Angkor Wat....man oh man wat orachitg, onvoorstelbaar groot, bijzonder, mysterieus etc. terecht 1 van de 7 wereld wonderen. Na tempel 5 en inmiddels 7 uur op pad was de rek eruit, vanaf het tijdstip van vertrek was het al smoorheet, time to relax bij het zwembad ....dachten we....maar zoals je kunt verwachten in het regenseizoen; weer een stortbuitje....gelukkig duren ze hier niet lang en konden we alsnog lekker afkoelen en ff hangen bij het zwembad. Ook vanavond weer gezellig de stad in op hapje te eten en op de weg terug onze minibus naar de grens voor het eerste gedeelte van de reis naár Koh Chang(thailand) geboekt, is dat ook mssr weer geregeld. Ries ligt inmiddels op bed, moet morgenvroeg er om 04.30 uur uit om met een fotograaf op pad te gaan naar de tempels. Kids en ik slapen maar een x beetje uit, beetje zonnebaden (met de kleur schiet het nog niet echt op...in de tempels moet je bedekt gekleed zijn en op het moment dat de kleren uit de kunnen, regent het, we zijn dus nog "bouwvakkers" vwbt lekker bijgekleurd ha ha ha) Maar dat drukt de pret hier zeker niet, Siem Reap is super gezellig, genoeg te doen, zien, kopen!!! En we zitten in een Prima hotel met super lief personeel!!

• 30 Juli 2016 - 17:32

Opa & Oma:

Nou,nou,nou wat weer een verhaal! Verkopen ze daar ook Radler 0.0 JENS? Pas op hoor!
    Leuke foto's op FB van Ries.
    Ben benieuwd hoe het morgen met het fotograferen gaat! Wordt vast héél bijzonder!)We zien het wel!

En wat zag ik Ageeth, nieuw rokje gekocht? ( en de rest natuurlijk!) Tess , ben jij al uitgeschopt?
    Geniet van jullie bijzondere zondag!

xxxxx mam.

• 30 Juli 2016 - 17:34

Opa Oma:

Uitgeshopt!!

• 31 Juli 2016 - 12:32

Ome Wim En Tante Elly:

Wat moet dat fijn zijn, dat jullie nu eindelijk een goed bed hebben om in te slapen,
    en 5 dagen op 1 plek zijn.
    Wat leuk voor Richard dat hij met iemand meegaat om foto's te nemen.
    Hebben jullie nog niet genoeg tempels gezien, je kijkt je ogen uit.
    Je kunt daar heel goedkoop kleding laten maken, in 1 dag klaar.

Groetjes van Oma en een fijne zondag.

Veel reisplezier van ons
    Ome Wim en Tante Elly

• 01 Augustus 2016 - 10:36

Karin:

He laiverds, wat weer een te gekke reis!!! xx karin