Siem reap, 31-7 en 1-8 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van familie Woude - WaarBenJij.nu Siem reap, 31-7 en 1-8 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van familie Woude - WaarBenJij.nu

Siem reap, 31-7 en 1-8

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Wat een heerlijke dagen hier in Siem Reap. Zondag Ries de hele dag met een Nederlandse fotograaf op pad naar de tempels van Agkor, heel veel mooie foto's kunnen maken en veel van de man geleerd! De kids en ik in de ochtend lekker lui bij het zwembad en 's middags met zijn 3-tjes door de rijstvelden en country side paard gereden, weer een mooie belevenis, temeer omdat Jens en ik natuurlijk helemaal niet kunnen paardrijden ha ha ha. We zaten goed in het western zadel, maar man oh man wat doet dat ding zeer aan je kont, helemaal in draf, wat behalve Tess, wij ook niet kunnen, dus klets klats klots in het zadel, pfff, maar veel gelachen en een mooie rit gemaakt!! Terug bij het hotel (stralende dag) snel weer het zwembad ingedoken! Geen tropische regenbui zoals de voorgaande dagen maar strak blauwe lucht, enkele lichaamsdelen die nog niet zoveel kleur hadden, zijn nu rood. Vandaag weer met onze tuk tuk man -sawan - op pad naar de tempels geweest. Prachtig prachtig onvoorstelbaar dat dit tig honderd jaar gemaakt is!! De middag weer heerlijk in de relax stand bij het zwembad en vanavond ons getrakteerd op een super grote pizza! Super gezellige tent met live muziek en nee we mochten van de kids niet meezingen met de zanger, maar we deden het toch, teveel leuke "oude" muziek; wild rover, americain oie, brown eyed girl, helemaal in mijn straatje ha ha ha. Morgen nog een dag op pad met sawan en zinn tuk tuk, boottocht en naar de zgn floating village (rivier zigeuners). Het schijnt ook morgen we een stralende dag te woden, de middag zal dus weer rondje zwembad en luieren zijn!!! Heeerlijk, life is good.

• 01 Augustus 2016 - 17:56

Opa & Oma:

Nou,nou,nou, dat gaat de goede kant op! Wil jij er nog een sport bij JENS, paardrijden misschien?ha,ha.
    Leuke foto's! En wat weer leuke dingen gedaan! Dat wordt vast weer een hééél dik fotoboek!

Pap komt morgen weer in de haven van Oude Tonge en ik denk dan, dat we woensdag/donderdag, weer naar huis gaan.
    Dan hebben jullie nog een paar luxe dagen Thailand te goed en dan zit de vakantie er ook al weer op!
    Geniet nog van alles wat gaat gebeuren! xxxx doeg.