Zon, zee, strand & good vibes in Aragum Bay - Reisverslag uit Ellakanda, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand & good vibes in Aragum Bay - Reisverslag uit Ellakanda, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand & good vibes in Aragum Bay

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2017 | Sri Lanka, Ellakanda

Wat hebben we weer een heeerlijk plekje gevonden, Friends indeed restaurant & cabanas is ons verblijf voor de komende dagen. Hutjes nagenoeg OP het strand, fantastisch. Gisteren rond 12.30 uur aangekomen, direct de zwembroeken en bikikini's aan en om 23.00 uur pas weer het strand verlaten ha ha ha (je kunt nl ook op het strand eten) onder het genot van live muziek, vuurwerk, etc. Wat een prachtig plekje, dit is Genieten met een hoofdletter G. Lekker wakker worden met de geluiden van de zee, ik was (weer) vroeg wakker, lag als 1 van de eersten op het strand; kopje koffie, boekje, ligbedje en kijken naar de hoge (vloed) golven....Hier kunnen we wel aan wennen. Vandaag gaan we informeren naar surflessen, dat moeten we hier in het surf mekka van Sri Lanka ( maar schijnbaar ook wereldwijd een hot spot) natuurlijk wel proberen, al ziet het er nog niet zo eenvoudig uit en het zal mij benieuwen of we überhaupt 'tot staan' op het board komen

• 05 Augustus 2017 - 13:14

Ome Wim En Tante Elly:

Dit is nog een reactie van 2 aug.
    Lieve allemaal van Oma
    Wat hebben jullie een mooie vakantie. Nu weer een dag weg op de scooter.
    Neem het maar van.
    KUnnen genieten van het mooie uitzicht van steden en plantages.
    Ik heb gehoord dat jullie naar het strand gaan en wat is het toch een mooi land,
    volgens Tante Elly, die de foto's ziet.
    Geniet nog maar een paar weken van alles wat jullie meemaken.

Veel liefs van Oma en van ons natuurlijk.
    Jullie hebben het weer goed uitgezocht, af en toe een dagje rust is ook
    wel goed, lekker bijkomen.
    Wat een leuke foto's zijn er weer. Wat een apart bed hebben jullie, ziet er leuk
    uit. Kan niet meer bij. Groeten van ons drieen.