Mirissa, scootertocht, walvissen en surfen - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu Mirissa, scootertocht, walvissen en surfen - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu

Mirissa, scootertocht, walvissen en surfen

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

13 Augustus 2017 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Heerlijke dagen in Mirissa gehad. Een hele dag met scooters op pad geweest via de kust langs Weligsm Beach, Kogalle, Unawatuns naar Galle Fort. Prachtig, onderweg mooie tropische baaien, palmbomen, leuke dorpjes, haventjes, steltvissers enz. Om 11 uur vertrokken en om 18 uur waren we weer terug bij ons hotel (Lyanage hotel). Weer gegeten bij Papa Mango, hebben geen behoefte een ander beach restaurant op te zoeken, papa's is op loopafstand van ons hotel, gezellig, lekker eten én 3 puppies(honden) waar Jens en Tess (en wij ook ha ha) helemaal "verliefd" op zijn...wat een scheetjes. De volgende ochtend vroeg op; whale watching. Man oh man wat een belevenis weer, naast heel veel zeezieke mensen aan boord, hebben we 4 walvissen gezien, 2 orka's - heel bijzonder, die worden niet vaak gesport, het afgelopen jaar maar 1 x eerder- die heel dicht bij de boot zwommen en dolfijnen. Top ochtend dus. Daarna nog heerlijk aann onze surfskills gewerkt bij een leuke net geopende beach hut, waar we de eerste gasten waren, hoe leuk is dät. Surfen ging al stukken beter, foto's en filmpjes zien jullie later wel een keer. Vandaag met de taxi naar ons laatste verblijf van onze vakantie, Mahally Cabana's in Hikkaduwa. Een paradijsje in de jungle. Net in februari geopend en het ziet er écht prachtig uit. Terwijl ik dit typ net met de andere gasten genoten van een BBQ, vis, burgers, sla, curry, mmmmm en een ijsje toe. Heerlijk en heel gesellig. Morgen naar het strand, het tsunami museum en beetje rondstruinen door Hikkaduwa.

• 13 Augustus 2017 - 17:45

Opa En Oma:

Weer spannend! Nu nog 1 keer verkassen en dan al weer naar huis!! Geniet nog en goede reis terug!

• 13 Augustus 2017 - 19:15

Ome Wim En Tante Elly:

Hallo Allemaal
    Ik weet bijna niet meer wat ik schrijven moet.
    Ik heb het iedee, dat deze reis minder vermoeiend is geweest, en dat jullie meer
    hebben kunnen genieten.
    Zoals deze dag, wat een geweldige dag. Het gaat alweer naar het einde toe.
    Nog een paar hele fijne laatste dagen en geniet ervan.

Oma wenst jullie een heel fijne terugreis en gezond weer thuiskomen.

Groetjes en kusjes van ons drieen.