Koh Chang; genieten! - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Koh Chang; genieten! - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Koh Chang; genieten!

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2016 | Thailand, Ko Chang

Wat een heerlijke dag hebben we gisteren gehad, alle donkere regenwolken zijn over ons strand gewaaid en we hebben de hele dag heerlijk kunnen genieten van de zon,zee,strand! Met een lekker briesje wind, wat zeer aangenaam was. Maar ook verradelijk, aan het einde van de dag ietsiepietsie teveel verkleurd (lees rood) ha ha ha. Vandaag, tja het is hier regenreizoen dus te verwachten...regen regen regen...beetje jammer maar niks aan te doen! Temperatuur is nog wel boven de dertig graden en de zee is warm, dus huptee gewoon zwemmen en doen alsof het niet regent! Beetje kaarten, Ries en Tess gaan zo voor een massage, Jens en ik zijn net naar het "dorp gelopen" 20 minuten berg op/afwaarts, beste klim maar heerlijke broodjes, donuts en chocoladecroissants gescoord! Wafels met vanille nog een lekker schepijsje, prima trip dus ff door de stromende regen! Schijnt dat na een dag als vandaag het de dag erop weer mooi is! Daar gaan we dan maar vanuit.. Hadden nog bedacht om scooters te huren (en Jens heeft smaak natuurlijk te pakken en wil weer zelf rijden) maar de wegen hier en vooral naar ons resort zijn zo ontzettend steil en met haarspeldbochten dat je alleen kunt rijden bij droog weer, nat wegdek is niet verantwoord en wordt ook afgeraden, dus tja dat gaan we dus dan ook zeker niet doen! Gewoon afwachten en we zien t morgen wel! Zou leuk zijn om af te sluiten met een zonnige dag, voordat we richting Bangkok vertrekken, fingers crossed!

• 05 Augustus 2016 - 14:43

Opa & Oma:

Nou het is hier ook regenseizoen, maar morgen beloven ze beter weer!

Wat is jullie onderkomen in Bangkok? Ge niet nog een paar dagen en een goede thuisvlucht gewenst! Horen weer! xxxxxx

• 07 Augustus 2016 - 17:50

Ome Wim En Tante Elly:

De laatste dagen voor jullie zijn aangebroken en geniet
    daar nog van.
    Wij wensen jullie een fijne vlucht terug, e n gezond
    weer thuiskomen.

Groetjes van Oma, Ome Wim en Tante Elly

• 09 Augustus 2016 - 17:12

Ome Wim En Tante Elly:

Welkom thuis is ons koude kikkerlandje.

Groetjes uit Velserbroek.