De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van familie Woude - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Juli 2017 | Sri Lanka, Negombo

Na perfecte vluchten vanuit Keulen/ Bonn (dinsdag 25/7 11.20 uur met wat vertraging, de ' Deutsche püncklichkeit' liet wat te wensen over) naar Zagreb, van Zagreb naar Doha (qatar) en vanuit Doha uiteindelijk woensdag rond de klok van 10.00 uur lokale tijd, geland in Colombo. daar werden we opgewacht - Welcome Ageeth von der Meijer- Woude, bijna goed ha ha ha door een taxi chauffeur die ons naar ons eerste verblijf in Sri Lanka bracht; Garland Villa Negombo. Een prima pension, met klein zwembadje en dichtbij het strand. Heerlijk ff uitgewaaid op het strand, afkoelen in het zwembad, hapje gegeten en toen lekker gaan slapen, toch allemaal wel een beetje moe van de reis. Vandaag een lazy day at the pool, straks nog wat rondfietsen, heerlijk we komen bij op dit gezellige plekje. Prima sfeer en waaaaaanzinnig ontbijt. Alle 4 een groot bord met vers fruit (ananas, meloen, banaan, papaya), toast, spiegeleieren, pannekoekjes, koffie, thee, etc. Uit beleefdheid teveel gegeten...we hoeven de hele dag niets meer. Morgen gaat het rondreizen beginnen, na ontbijt gaan met met prive chauffeur op weg naar Sigiriya. Zin in.

• 27 Juli 2017 - 09:13

Opa & Oma:

Reisverslag......verslagje!

• 28 Juli 2017 - 10:29

Opa & Oma,:

Gezellig en blijf genieten van alle indrukken! Zie de foto's wel! Be careful!! xxxx van ons.

• 29 Juli 2017 - 14:22

Ome Wim En Tante Elly:

Heb jullie e-mail gevonden en het verslag gelezen. Het begint al goed en niet te veel eten,
    anders stijgt het vliegtuig niet meer op.
    Hier stormt het maar bij jullie is het zeker beter weer.
    Nog heel veel plezier en tot horens.
    Heb je moeder net gebeld.
    Verder de groeten van ons drieen.