Goooodmorning Koh Tao- Tanote bay/beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Goooodmorning Koh Tao- Tanote bay/beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Goooodmorning Koh Tao- Tanote bay/beach

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Juli 2013 | Thailand, Koh Tao

Heerlijk geslapen, het klokje rond, we lagen er om 20.45 uur met zijn allen in en werden vanochtend om 09.00 uur wakker! Kopje koffie op ons balkonnetje met zeezicht :-) gedronken, perfect. Uitgebreid ontbijt gegeten, eitjes, ,pancakes, toast, vers fruit oa watermeloen, ananas, lychees, banaan rechtstreeks van de boom, mmm! Ries en Jens hebben de duikbril en snorkel weer mee naar zee, Tess ligt in het zwembad met inmiddels een paar Nederlandse ' vriendinnetjes'...:-). We komen hier echt ff bij....super lekker hier! Tanote bay is echt een aquarium, je hoeft geen duikbril op om de tropische vissen langs je benen te zien zwemmen en het prachtige koraal te zien....fantastisch! Later vandaag wellicht nog wat foto's, nu eerst maar weer ff relaxen:-). De ZON heeft de hele dag bijna geschenen, lekker warm maar oppassen hier, we verbranden levend zo krachtig is de zon als die eenmaal achter de wolken vandaan is. Heerlijk met een tweetal andere gezinnen bij het zwembad wat gedronken en uiteindelijk met elkaar in naastgelegen beach hut wat gegeten. Na het eten hebben de kids nog een duik in het zwembad genomen en gezellig met elkaar gespeeld, terwijl wij in een luie stoel op het strand een beetje bij de beach bar asn het - hoe kan het ook anders - relaxen waren en genoten van het uitzicht en de bijna volle maan :-). Top dagje. Kan alle superlatieven er op los gooien hoe mooi en heerlijk het hier is.....

• 20 Juli 2013 - 09:26

Opa En Oma:

Ook goedemorgen,

Net opgestaan. 9.15 uur!
    Nu nog bewolkt, maar het belooft weer een warme zonnige dag te worden!

Niet te veel reflexen he!
    Had jullie gisteren nog wat foto's van ons vakantie adres gestuurd!

Vanavond gaan we BBQ met Eric.

Geniet ervan en we wachten op jullie foto's.