La Khon Kha Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu La Khon Kha Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

La Khon Kha Thailand

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

03 Augustus 2013 | Thailand, Phuket

Nou dat was het dan, onze laatste dag in Thailand. de tassen zijn gepakt en over een half uur vertrekken we richting het vliegveld op naar Dubai. Vandaag een heerlijke dag gehad. We hebben 1 kamer late check out betaald en hebben hier dus lekker de dag bij het hotel/in het dorp/aan het strand doorgebracht, beetje zwemmen, beetje lezen, strandwandeling gemaakt. De voorspelling qua weer was voor vandaag niet zo goed, maar het is een prachtige dag geworden! Op het strand aan het "jutten" geweest en wat leuke souvenirs (mooi sloophouten plankje, houten boeien en een bakje die aan de rubberbomen hangt-of zoals ze dat hier in het 'Engels' noemen: lubbeltlee :-). De ongeveer 21 tandenborstels, 35 slippers, 3 gymschoenen en diverse kammen, tandpasta enz hebben we laten liggen. Je kunt gerust dus zonder deze items naar Thailand, op het strand ligt er genoeg van! Een echte "schat" lag er helaas niet bij :-) Daarna lekker bij een strandtent gegeten en nu is het dan zover, op naar het vliegveld. La Khon Kha (goodbye) Thailand, het was fantastisch!!!

• 03 Augustus 2013 - 21:45

Opa En Oma:

Halo,hallo,

Nu zit jullie vakantie er bijna op!

Dubai zal ook weer een hele belevenis zijn! Hoeveel foto's zijn er inmiddels gemaakt?
    We horen weer en tot gauw!

xxxxxxxx van ons, goede vlucht!

• 04 Augustus 2013 - 12:58

Karin:

he lieverds, geniet nog even van Dubai en een hele goede reis terug!!!!
    kan niet wachten om de foto;s allemaal te zien!xxxx