Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van familie Woude - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van familie Woude - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Even wennen hier....het quasi relaxe chill van de Thaise eilanden nog in ons lijf, landen in een drukke metropool. Gisteren de eerste shoppingmall met aquarium bezocht en wat sightseeing dingen gedaan. Vandaag eerst wandelend door de goudsoukh, met bootje over naar al fahidi fort..., met de metro door naar de shopping mall nr. 2 deze heeft geen aquarium maar een indoor skipiste ook leuk....Lekker op het strand gelegen naast Burj Al Arab het is weer bloody hot vandaag, geen strak blauwe lucht, eg bewolkt, maar goed ook denk ik. De zee is een warm bad zo rond de 33 graden. Nu op weg naar Burj Khalifa fonteinenshow bekijken onder het genot van een pizza. Morgen laatste dag hier, tijd om nog even naar de kruidensoukh te gaan, we willen nog naar de creek en als het even kan toch ook nog de woestijn in en, en, en :-). Woensdagochtend weer vroeg opstaan, om 08.45 vliegen we naar huis, ook wel lekker nu. Jammer dat het (bijna) voorbij is, maar gedachte aan ons eigen bed, badkamer en toilet (ziet Jens erg naar uit ha ha), huis, eten etc is nu na bijna 4 weken toch ook wel weer aantrekkelijk.

• 06 Augustus 2013 - 08:57

Opa En Oma:

Goedemorgen,

Nou ja, nu is het bijna zover!

Jullie gaan nog heel wat ondernemen vandaag als ik dat zo lees! Geniet ervan.

En voor morgen een goede vlucht!

xxxxx opa en oma.