Tanote beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Tanote beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Tanote beach

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2013 | Thailand, Koh Tao

Tja wat kun je schrijven over een tropisch paradijs anders dat we hier genieieieieieten en heerlijk luieren aan het strand en bij het zwembad. We zijn inmiddels van onze 'gewone' kamer verkast naar 'jungle' bungalow hut, helemaal geweldig maar gisteravond wel even wennen aan alle dieren geluiden, vanochtend gewekt door "iets" ondefinieerbaars -vogel, gekko? We hebben 2 hutjes hier met koelkast :-) niet geheel primitief dus. We gaan weer een rondje onderwater maken, ik denk dat de foto's wel duidelijk maken dat we ons hier prima vermaken! Woensdag vertrekken we met de ferry weer richting het vaste land om de 'echte' jungle in te trekken van daaruit met een tour 1 nacht naar een raft house op het chieuow laan lake waar we met een gids oa avond safari gaan maken. Het schijnt dat we daar in de ochtend gewekt worden door apen...ben benieuwd. Nu zoals gezegd eerst maar weer lekker dobberen in de zee. Zitten hier nog 2 Nederlandse stellen met kids in dezelfde leeftijd als Jens en Tess, erg gezellig in de namiddag bij de pool een drankje samen, daarna meestal naar dezelfde hut om te eten (verse bbq vis rechtstreeks uit de zee mmmm) om uiteindelijk bij de beach bar met een drankje op het strand van de volle maan te genieten (romantisch plaatje) terwijl de kinderen nog maar weer een keer het zwembad in duiken. Life is goooood!!!

• 22 Juli 2013 - 10:00

Opa En Oma:

Goedemorgen allemaal,

Nou ja zeg,kan het ook een beetje eenvoudiger!

Wat een geweldige plaatjes en wat volgt er nog!

Reis kan zich uitleven met fotograferen!

Het is hier bloedheet. 33 gr. "Oude" mensen hebben het advies gekregen om binnen te blijven,maar wij gaan morgen met ome Jan en tante Janna een rondje langs de Friese Meren fietsen.
    Woensdag gaan we nog 3 dgn. naar Made.neem de I pad mee hoor!

O ja Tess, de groetjes van Spiky. Het hokje is lekker koel en hij kwam direct bij mij!

Wachten weer op jullie spannende berichten en een "statie portret"

XXXXXX opa en oma.