Chiang Mai een heerlijke dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Chiang Mai een heerlijke dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Chiang Mai een heerlijke dag

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

17 Juli 2016 | Thailand, Chiang Mai

Na een heerlijke dag geen tijd nu...eerst hapje eten op de avondmarkt dus het verslagje laat nog even op zich wachten. Heerlijk gegeten, zoveel keuze dus tafels vol en steeds weer een rondje langs de kraampjes! Sate, Pad Thai, verse loempia's, sushi, mmmm genoten. Een mooie dag afgesloten, die 8 uur vanochtend begon met een ontbijtje, daarna werden we om 9 uur opgepikt door mr. Payad, onze zgn " songthaew" taxi chauffeur voor de dag (soort van rood pick up truckje). Eerst de "high light" tempels in de binnestad bekeken, daarna de must see tempel Doi Suthep en vervolgens de dag geeindigd bij de Grand Canyon van Chang Mai, fantastische afsluiter van een mooie eerste vakantiedag nu nog samen met Alie en Nicole, Gea & Klaas en aan het einde van de middag kwam daar ook nog fam. Rozema bij. Zij morgen vroeg door naar Pai, wij op weg naar Laos. Mogelijk paar dagen niet online aangezien we met een 2-dagen durende boottoch (slowboat) de Mekong afvaren naar Luang Prabang. Heerlijke start van de vakantie, met mooi weer!!

• 17 Juli 2016 - 20:09

Opa & Oma:

Geweldig, wat een mooi gezellig begin van jullie vakantie!
    De badjassen staan jullie allemaal charmant! hi,hi.

Wachten op het volgende bericht en véél vaarplezier!!

Wij hebben gisteren het Oostermoerfeest afgesloten met een gezellige buurt BBQ! Hadden ook nog een héél luxe vleespakket van slager de Vries gewonnen voor onze straat verlichting, dus dat was smullen!
    Doe de groeten aan allemaal.

• 19 Juli 2016 - 12:20

Ome Wim En Tante Elly:

Hallo Allemaal
    Bedankt voor de foto's. Wat een mooie foto's, wat een goed begin van jullie vakantie, die plaatjes
    die jullie hebben gemaakt met die vier motoren, zijn hartstikke leuk, die mannen doen net zo hard
    mee.
    De foto's van de eerste dag hebben wij met plezier gekeken, geweldig zo'n reisverslag
    Ik heb je Moeder gebeld om de foto's van de eerste dag aan haar te vertellen, maar dat lukt
    niet meer, ik zal het nog proberen.
    Verder wensen wij jullie nog een fijne vakantie en veel fun.
    Groetjes van ons Ome Wim en Tante Elly