Dagje on the road ;Chiang Mai- Houa Yxay (Laos) - Reisverslag uit Ban Houayxay, Laos van familie Woude - WaarBenJij.nu Dagje on the road ;Chiang Mai- Houa Yxay (Laos) - Reisverslag uit Ban Houayxay, Laos van familie Woude - WaarBenJij.nu

Dagje on the road ;Chiang Mai- Houa Yxay (Laos)

Door: Aggeth

Blijf op de hoogte en volg familie

18 Juli 2016 | Laos, Ban Houayxay

Een reisdag. Om 8 uur na het ontbijt opgehaald door prive chauffeur /taxi (ik weet het, doe maar luxe maar goed treinen, openbaar vervoer, bus, minibus, tuk tuk etc we hebben alles al een x gedaan, ditmaal ff voor gemak, comfort en snelheid gekozen. Tussenstop bij de witte tempel in Chiang Rai gemaakt; de architect heeft grote plannen zo hebben we begrepen met alles om de tempel heen, ben benieuwd wat voor een attractie naast wat het nu al is de komende jaren gaat worden. Tot de grens gebracht, toen alles controles doorstaan en met de tuk tuk naar ons hotelletje gebracht. Heerlijk gegeten met uitzicht over de Mekong en vroeg op bed voor een lange boottocht/dag morgen op weg nasr Lusng Prabang.

• 18 Juli 2016 - 16:04

Opa & Oma:

Moet kunnen???

Geniet!
    Groetn uit een héél zonnig en warm Sudloarn! Woensdag wordt het hier TROPISCH!!! Ik bedoel maar! Xxxxxx voor jullie!

• 19 Juli 2016 - 12:40

Ome Wim En Tante Elly:

P.S.

Nog even een berichtje.
    Ik heb je moeder gesproken, en
    zij is blij, dat jullie goed aangekomen zijn,
    en wenst jullie nog een hele fijne vakantie.
    Groetjes Tante Elly