LuangPrabang; monniken, waterval en olifanten - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van familie Woude - WaarBenJij.nu LuangPrabang; monniken, waterval en olifanten - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van familie Woude - WaarBenJij.nu

LuangPrabang; monniken, waterval en olifanten

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2016 | Laos, Luang Prabang

Het vroege opstaan was de moeite waard; om 5.30 kwamen monniken uit alle hoeken en vanuit alle tempels nagenoeg "bij ons door de straat" aangewandeld, prachtig om te aanschouwen. Langs de weg zaten allemaal vrouwen met rijst en andere etenswaren die ze aan de monniken gaven. Ries heeft mooie plaatjes kunnen maken!! Terugkomen bij het guesthouse lagen Jens en Tess nog heerlijk te slapen. Na een rustig ochtendje ontbijtje langs de weg gescoord en lekker op het balkon gegeten. Met een tuk tuk ons laten vervoeren naar de sae tad waterval en ja daar weer een hoogtepuntje van de reis ondernomen; zwemmen met olifanten (weer es wat anders dan met dolfijnen

• 24 Juli 2016 - 10:35

Opa & Oma:

Nou,nou,nou, wat een indrukken! Je kunt niet spreken van een luie vakantie!
    Al versleten pootjes?
    Pap is vanmorgen vertrokken naar de boot. Er staat een aardig windje, dus dat wordt zeilen vandaag. Ze gaan naar Bruinisse en wij gaan een schema maken voor onze uitstapjes!hi,hi

We horen weer. xxx nog meer aankopen gedaan??