We zijn er...paradijs koh sao tanote beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu We zijn er...paradijs koh sao tanote beach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

We zijn er...paradijs koh sao tanote beach

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Juli 2013 | Thailand, Koh Tao

Niet slapen en de hele nacht/ochtend opblijven, heeft een paradijsje opgeleverd, we zijn er koh tao - montayla resort, tanote bay WOW!! Ries heeft vanochtend om 04.00 uur boot tickets weten te bemachtigen voor overtocht van 13 uur naar koh tao...:-) je moet er ff wat voor over hebben. Ik de hele nacht/ochtend dus op het internet speuren naar een accommodatie, die er op zich best veel zijn hier, maar we zijn 'kieskeurig' zelfs al blijkt dat ongeveer alle reizigers in Thailand op dit moment naar dit eiland schijnen te gaan?! De baai waar wij onze zinnen op hebben gezet ivm snorkel lokatie/aquarium -en een baai die niet zo ondiep is dat je met je lijf gespiest wordt aan het koraal- heeft niet heel erg veel keuze. daarnaast wil ik niet ergens op een berg, maar in een bungalow /kamer op of bijna op het strand...nogal veeleisend dus eigenlijk voor een eiland waar bijna elk hotel is volgeboekt. Nog een nacht in een heel merkwaardig onderkomen zoals gisternacht willen we niet nog een nacht en dat is gelukt, van de "hel in de hemel" al viel' de hel' nog wel mee, maar toch....Bij het inchecken direct besloten dat we hier wat langer willen blijven, dus we blijven hier tot 24 juli a.s. Koh Phagnan stond op het eventuele lijstje maar dat eiland stroomt vol voor de full moon party, een must om te gaan als je in je tiener/ twintiger jaren bent...lijkt me duidelijk niet (meer) geschikt voor ons ha ha ha. Kids en Ries zijn nu aan het snorkelen, ik ga ook de zee in of even een plons in het zwembad nemen...dan tijd voor een drankje lijkt me en genieten van dit paradijsje. Het is vandaag bewolkt, maar toch erg warm, geen regen dus prima voor nu , al hopen we natuurlijk hier nog wel ansichtkaart foto van strak blauwe lucht en heldere zee te maken :-) dan komen de foto's toch wat beter tot hun recht vwbt paradijs, die nu op de foto wat "grijs" lijkt. Ok nu snel onderdak, komt een ENORME bui naar beneden, hier komean geen zonneschermen automatisch naar beneden maar regen"schermen" worden dicht gedaan in het barretje en de kids, tja met een stel andere 'idioten' ' springen in het zwembad Jihaaaaa....

• 19 Juli 2013 - 23:16

Opa En Oma:

Hoi,hoi,

Dit willen we graag lezen!