Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

28 Juli 2013 | Thailand, Krabi

De 2 uur durende reis van Khao Sok naar Krabi verliep voorspoedig en bij aankomst hotel stonden de kinderen te juichen toen de deur open ging ha ha ha na een paar dagen primitief is een badkamer met bad ook wel enorm luxe, maar naast de badkamer is ook de rest van deze kamer echt tip top! koelkastje, roomservice, uitgebreid ontbijtbuffet mmmmm. Heerlijk de dag doorgebracht bij het zwembad, 's avonds op de fiets (service van het hotel) naar het centrum (ca 2 km hier vandaan) om rond te kijken en wat te eten..nou dat was ff shocking...pffff van een idylisch nagenoeg onebewoond meer voor onszelf naar een tja lloret de mar achtig centrum met Thai die touristen overal van straat hun winkel of restaurant in willen sleuren. Jens kijkt zijn ogen ook uit vwbt ' is het een man of is het een vrouw?' Ha ha ha. Vandaag met tig duizend andere touristen naar o.a. James Bond eiland geweest, laten we het erop houden dit was niet helemaal ons ding...mooie natuur wederom, prachtige rotsformaties etc. Maar zooo druk, niet normaal. Gestopt bij een monkey cave, geweldig hoeveel apen daar rondliepen en uiteindelijk lekker nog even bij een waterval gestopt om af te koelen. Nu net terug van een eettentje, op een brommer met zijspan "taxi" jens en tess natuurlijk weer helemaal in hun element, blijft toch echt leuk vervoer hier! Morgen reizen we af naar Koh Lanta waar we een deluxe beach front bungalow gaan bewonen voor 2 nachten, oftewel wakker worden OP het strand...heerlijk, terug naar een wat minder toeristisch gebeuren. Na Koh Lanta staat Koh Phi Phi Don nog op het programma, ook daar gaan we proberen weer een hut op het strand te reserveren..van daaruit per boot naar Phuket om naar Dubai af te reizen, het gaat nu wel snel zo de laatste dagen hier...

• 28 Juli 2013 - 19:07

Opa En Oma:

Hallo allemaal,

Nou ja zeg, dat is anders wat als 5 dgn. Made! Maar wij hebben het ook heeeel gezellig gehad!

Ja jullie helft van de vakantie zit er al op!

Ik ga volgende week de Zuidlaardérmarkt fiets 4 dgs. fietsen met Gerda, Grietje, tante Janna enz.

Pap gaat waarschijnlijk in september nog een week met Aldert zeilen.

Geniet van alles en stuur nog eens een foto!

xxxxxx opa en oma.