Koh Lanta - Lanta nice beach resort - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Lanta nice beach resort - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Koh Lanta - Lanta nice beach resort

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juli 2013 | Thailand, Krabi

Nou daar zitten we dan op ons terrasje bij onze bungalow nagenoeg bijna op het strand, dichterbij gaat niet lukken ha ha ha dan slapen we in de zee! Heerlijk bijkomen na toch wel weer een lange trip hier naar toe, minibus, ferry, minibus, ferry...in het laagseizoen gaat er helaas geen rechtstreekse boot naar dit eiland, maar afijn we zijn er. Jens en Tess voelen zich de koning/in te rijk, er hangen badjassen in de kamers met badslippers etc. Jens gedraagt zich als een 'rijke man' loopt in badjas en slippers rond zoals hij zegt zo zie je dat ook altijd in films. Zee voor de deur, zwembadje naast de deur, prima locatie kun je wel zeggen! Nu genieten van het sluimer zonnetje, het is helaas niet strak blauw maar het schijnt morgen een mooie zonnige dag te worden volgens de voorspellingen. Nu genieten van het uitzicht, briesje wind, geluid van de zee/golven en een drankje en lekker afkoelen in het zwembad of de zee. Foto's zullen we zo plaatsen bij de verschillende verslagen van de afgelopen dagen...beelden spreken dan denk ik wel voor zichzelf. Morgen kijken of we nog een ultieme wens van de kids in vervulling gaan brengen: scooter huren en cruisen over het eiland :-) dan rijden we naar de sea gipsies die een eindje verderop wonen, een soort van aboriginals van Thailand, die wil ik nog wel zien/ontmoeten. Hier zitten we nu www.lantanicebeachresort.com
Prima plek voor 2 nachten:-) OK nog even snel een kleine update voor het slapen gaan, hebben we grrrr overal geslapen en geen ongedierte gezien of meegemaakt, wemelt het nu toch van de kakkerlakken in de bungalow van Jens en Tess dus tja die willen daar natuurlijk niet slapen (geef ze geen ongelijk de minuut dat ik een beest ook over het bed zag rennen)... Andere kamer wel beschikbaar maar niet naast "onze" (lees ries en mijn) hut dus we splitsen ons maar weer op vanavond, ik met Tess beachfront, de boys een paar huisjes verderop...romantisch wakker worden met Tess dus morgenvroeg :-)

• 29 Juli 2013 - 22:37

Opa En Oma:

Nou ja zeg, zo'n prachtig buiten verblijf en dan al die ongenode gasten! Brrrrrr!

Hebben jullie wel goed geslapen of...........?

Wat weer prachtige foto's! Kan niet wachten op de rest!

Hoop dat jullie morgen veel plezier op de scooter hebben!( Jens en Tess, oom Eric zou dit ook wel graag willen!)

Doei,doei,xxxxxxxx opa en oma.