Khao sok - we zijn er weer... - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Khao sok - we zijn er weer... - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Khao sok - we zijn er weer...

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Juli 2013 | Thailand, Surat Thani

WOW we zijn weer terug en kan gewoon niet beschrijven hoe GAAF deze tour was.....zwemmende aapjes voor onze boot, night safari, vanochtend ter voet de jungle in met een enorme enthousiaste gids, Mr. Big, rafthouses hebben we gedeeld met nog een nederlands gezin, nagenoeg dus accommodatie voor onszelf, nogmaals met geen pen te beschrijven de afgelopen dagen...prachtig, prachtig, prachtig...en mazzelpikken die we zijn, de afgelopen 4 weken nix anders dan regen regen regen tours die geannuleerd werden en wij? Smeeeeren met zonnebrand, strak blauwe hemel, hot hot hot...tja weer genieten :-) Bij terugkomst in onze bungalow onder de noemer hoe klein is de wereld, de nederlanders van Koh Tao met de kids waar jens en tess mee speelden - en - jawel de nederlanders waar we net net in de jungle hebben gezeten wonen erg dichtbij elkaar..nou ja. Nu met zijn allen gezellig wat eten en drinken, dan de tassen pakken en morgen op weg naar Krabi - ff wat luxer onderkomen geboekt voor een nachtje na slapen op de grond en niet douchen ha ha . De bus komt ons op halen om 08.30 dus weer niet uitslapen maar bijkomen in de bus...Op naar fotomoment voor Ries, James Bond Eiland, daarna nog bijna kleine weer chillen op mooie bounty eilanden..pffff "vermoeiende vakantie" maar niet heus :-)

• 27 Juli 2013 - 20:53

Karin:

he laiverds,
    Wat fantastisch hebben jullie het daar zeg echt super!!! erg leuk om jullie verhaaltjes te lezen.
    Wij zijn net terug uit France, iets andere vakantie gehad dan jullie hahahahaha ;-)
    Was ook heerlijk, kindjes vonden het zwembad met glijbanen super dus hte was geslaagd ....
    geniet nog van alles daar. dikke kus van karin