Koh Lanta op de scooterrrrr - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu Koh Lanta op de scooterrrrr - Reisverslag uit Krabi, Thailand van familie Woude - WaarBenJij.nu

Koh Lanta op de scooterrrrr

Door: Ageeth

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Juli 2013 | Thailand, Krabi

Nou het kakkerlakken verdelgingsteam was vanochtend al vroeg in de weer in de ex-bungalow van Jens en Tess. We hebben gisteravond allemaal prima geslapen en vanochtend mochten we weer naar een andere bungalow sea side verkassen dus prima opgelost. kids liggen inmiddels weer een bungalow naast ons. Om 08.15 uur lag ik alleen - en dan ook echt alleen, niemand te bekennen - in zee, hoe gaaf is dat, niemand op het strand, niemand in de zee, behalve ik dan en Tess die vanuit onze bungalow toe keek hoe of ik een frisse duik nam....even later lag de hele familie in de zee, heerlijk! Toen op de scooter gestapt om het eiland te verkennen. Fantastische dag gehad, prima te doen vwbt wegen hier dus lekker rondgecrossed op onze "brommers". Naar de oa. de zee zigeuners in het zuidelijke puntje, daar houdt het eiland en de weg ook gewoon op...) beetje raar om daar met je scooter te rijden als tourist maar voor onze fotograaf wel goed voor hele mooie plaatjes :-) Onderweg bij een geweldig mooi panorama hutje wat gegeten met uitzicht op onbewoond eiland. Heerlijk de vrijheid die je hebt met zo'n scooter, gewoon stoppen bij stalletjes langs de weg als je zin hebt, kwamen opeens een mockey school tegen ff stoppen om te kijken, hebben veel - al dode en uitgedroogde- slangen overreden en uiteindelijk gestopt bij een 'german backery' voor Jens, even een 'normaal' broodje eten ha ha. 2 grote baquettes voor meneer met bacon en salami. In no time op, toch wel errug lekker na al die pad thai, rijst, noddles en andere Thaise dishes :-). Restaurant was van een stel Duitsers uit Leer, 6 jaar geleden naar Koh Lanta vertrokken. Wel grappig, ze kon plat "proatn". Na het touren lekker de zee en het zwembad weer in, het is prachtiiiggg weer, super, nu op het terrasje van onze bungalows boekje lezen, biertje drinken, straks via het strand naar een eettentje verderop en dan onze tassen maar weer es inpakken....Morgenvroeg worden we heel vroeg opgehaald om richting Koh Phi Phi te vertrekken. Vanaf ons terras zien we Phi Phi liggen, ook daar is het prachtig weer, dus nog heerlijk een paar dagen zon/zee/strand/zwembad/nix doen :-)